Робота з обдарованими дітьми


Мета роботи:
- пошук талановитих дітей та їх розвиток;
- створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів;

- розробка системи роботи з обдарованими учнями;
- удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості учня.

Завдання:

1. Розробка системи виявлення обдарованих дітей.
2. Створення умов для інтелектуального, духовного, фізичного розвитку обдарованих дітей, їх самореалізації.
3. Забезпечення морально-психологічної підтримки обдарованих дітей.
4. Науково-методична підготовка педагогічних кадрів для роботи з обдарованими дітьми.
5. Створення системи стимулювання обдарованих дітей.
Рекомендації батькам з розвитку обдарованої дитини
 
- Відповідайте на запитання дитини терпляче і чесно.
- Сприймайте питання і вислови дитини серйозно.
- Організуйте дитині кімнату чи куточок винятково для її справ.
- Зробіть стенд, де дитина може показувати свої роботи.
- Не сваріть дитину за безлад на столі, якщо це пов'язано з її творчим процесом.
- Покажіть дитині, що її люблять і приймають безумовно, тобто таким, який він є, а не за успіхи і досягнення.
- Доручайте своїй дитині посильні справи і турботи.
- Допоможіть їй будувати свої власні плани і ухвалювати рішення.
- Допомагайте дитині поліпшувати результати її роботи.
- Беріть вашу дитину в поїздки по цікавих місцях.
- Допомагайте дитині спілкуватися з дітьми з різних культурних шарів.
- Не порівнюйте свою дитину з іншими, указуючи при цьому на її недоліки.
- Не принижуйте свою дитину, не давайте їй відчути, що вона чимось гірше за вас.
- Привчайте вашу дитини мислити самостійно.
- Забезпечуйте дитину книгами, іграми та іншими потрібними їй речами для його улюблених занять.
- Спонукайте дитину придумувати історії і фантазувати. Робіть це разом з нею.
- Привчайте її до регулярного читання з малих років.
- З увагою ставитеся до її потреб.
- Кожен день знаходите час, щоб побути з дитиною наодинці.
- Долучайте дитину в спільне обговорення загальних сімейних справ.
- Не дражнить дитину за помилки.
- Хваліть за будь-які успіхи.
- Навчайте її спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
- Розробляйте практичні експерименти, що допомагають дитині більше дізнаватися.
- Не забороняйте дитині грати зі всяким "мотлохом" - це стимулює її уяву.
- Спонукайте дитину знаходити проблему і потім розв'язувати їх.
- Хваліть дитину тільки за конкретні успіхи і вчинки і робіть це щиро.
- Будьте чесними в оцінці своїх почуттів до дитини.
- Не обмежуйте коло тем, обговорюваних з дитиною.
- Давайте дитині можливість самостійно приймати рішення і відповідальність за них.
- Допомагайте дитині стати особистістю.
- Допомагайте дитині знаходити варті уваги телепрограми і радіопередачі.
- Розвивайте в дитині позитивне сприйняття її здібностей.
- Заохочуйте в дитині максимальну незалежність від дорослих.
- Вірте в здоровий глузд вашої дитини і довіряйте їй.
- Ніколи не ігноруйте невдачі дитини, кажучи їй: «Я цього теж не вмію».
- Віддавайте перевагу, щоб основну частину роботи, за яку взялася ваша дитина, вона виконувала самостійно, навіть якщо ви не впевнені в позитивному кінцевому результаті.
- Ведіть щоденник спостережень за розвитком вашої дитини й аналізуйте процес розвитку


Основні напрями
виховання обдарованих дітей

1.                      Формування особистості. Виховання творчої особистості, здатної до діяльності в новій економіч­ній ситуації, розвиток ЇЇ обдарувань, талантів.
2.                      Розвиток інтелекту. Розвиток пам'яті, мислен­ня, спостережливості, уяви, уважності. Продовжен­ня розумової діяльності за межами заданої ситуації.
3.                      Розвиток творчостіЗдатність продукувати нові ідеї, гіпотези, знаходити нетрадиційні способи
вирішення проблемних завдань, виявляти при цьому оригінальність, винахідливість.
4.                      Виховання духовності, загальнолюдської мо­раліІдеї добра, правди, краси, справедливості,совісті, людської гідності, патріотизму, любові, ін­ших чеснот.


Особливості роботи
Рекомендації
Структура
Фактори формування

Комментариев нет:

Отправить комментарий