Мета роботи:
- пошук талановитих дітей та їх розвиток;
- створення оптимальних умов для розвитку особистості
та її нахилів;
- розробка системи роботи з обдарованими учнями;
- удосконалення уроку як засобу розвитку творчої
особистості учня.
Завдання:
1. Розробка системи виявлення
обдарованих дітей.
2. Створення умов для
інтелектуального, духовного, фізичного розвитку обдарованих дітей, їх
самореалізації.
3. Забезпечення
морально-психологічної підтримки обдарованих дітей.
4. Науково-методична підготовка педагогічних
кадрів для роботи з обдарованими дітьми.
5. Створення системи стимулювання
обдарованих дітей.
Рекомендації батькам з розвитку обдарованої дитини
- Відповідайте на запитання
дитини терпляче і чесно.
- Сприймайте питання і
вислови дитини серйозно.
- Організуйте дитині кімнату
чи куточок винятково для її справ.
- Зробіть стенд, де дитина
може показувати свої роботи.
- Не сваріть дитину за
безлад на столі, якщо це пов'язано з її творчим процесом.
- Покажіть дитині, що її
люблять і приймають безумовно, тобто таким, який він є, а не за успіхи і
досягнення.
- Доручайте своїй дитині
посильні справи і турботи.
- Допоможіть їй будувати
свої власні плани і ухвалювати рішення.
- Допомагайте дитині
поліпшувати результати її роботи.
- Беріть вашу дитину в
поїздки по цікавих місцях.
- Допомагайте дитині
спілкуватися з дітьми з різних культурних шарів.
- Не порівнюйте свою дитину
з іншими, указуючи при цьому на її недоліки.
- Не принижуйте свою дитину,
не давайте їй відчути, що вона чимось гірше за вас.
- Привчайте вашу дитини
мислити самостійно.
- Забезпечуйте дитину
книгами, іграми та іншими потрібними їй речами для його улюблених занять.
- Спонукайте дитину
придумувати історії і фантазувати. Робіть це разом з нею.
- Привчайте її до
регулярного читання з малих років.
- З увагою ставитеся до її
потреб.
- Кожен день знаходите час,
щоб побути з дитиною наодинці.
- Долучайте дитину в спільне
обговорення загальних сімейних справ.
- Не дражнить дитину за
помилки.
- Хваліть за будь-які
успіхи.
- Навчайте її спілкуватися з
дорослими будь-якого віку.
- Розробляйте практичні
експерименти, що допомагають дитині більше дізнаватися.
- Не забороняйте дитині
грати зі всяким "мотлохом" - це стимулює її уяву.
- Спонукайте дитину
знаходити проблему і потім розв'язувати їх.
- Хваліть дитину тільки за
конкретні успіхи і вчинки і робіть це щиро.
- Будьте чесними в оцінці
своїх почуттів до дитини.
- Не обмежуйте коло тем,
обговорюваних з дитиною.
- Давайте дитині можливість
самостійно приймати рішення і відповідальність за них.
- Допомагайте дитині стати
особистістю.
- Допомагайте дитині
знаходити варті уваги телепрограми і радіопередачі.
- Розвивайте в дитині
позитивне сприйняття її здібностей.
- Заохочуйте в дитині
максимальну незалежність від дорослих.
- Вірте в здоровий глузд
вашої дитини і довіряйте їй.
- Ніколи не ігноруйте
невдачі дитини, кажучи їй: «Я цього теж не вмію».
- Віддавайте перевагу, щоб
основну частину роботи, за яку взялася ваша дитина, вона виконувала самостійно,
навіть якщо ви не впевнені в позитивному кінцевому результаті.
- Ведіть щоденник
спостережень за розвитком вашої дитини й аналізуйте процес розвитку
Основні
напрями
виховання
обдарованих дітей
1.
Формування особистості. Виховання творчої особистості,
здатної до діяльності в новій економічній
ситуації, розвиток ЇЇ обдарувань, талантів.
2.
Розвиток інтелекту. Розвиток пам'яті, мислення,
спостережливості, уяви, уважності. Продовження
розумової діяльності за межами заданої ситуації.
3.
Розвиток творчості. Здатність продукувати нові ідеї, гіпотези, знаходити нетрадиційні способи
вирішення проблемних завдань, виявляти при цьому оригінальність, винахідливість.
вирішення проблемних завдань, виявляти при цьому оригінальність, винахідливість.

Рекомендації
Структура
Фактори формування
Комментариев нет:
Отправить комментарий